Lezing: Branding in de advocatuur

  • 25 juni 2015
    21.30 - 22.30

De advocatuur is in sommige opzichten een wat achterlijke industrie. Niet in de zin van niet capabel zijn maar in de zin van achterlopen op andere industrieën bij het toepassen van moderne technieken en ideeën. Een gebied ten aanzien waarvan dit zeker geldt is branding.

Op 25 juni a.s. laat Markward van der Mieden met een aanstekelijke energie zien hoe je een sterk en aantrekkelijk merk bouwt. Met veel voorbeelden vertelt hij hoe je een onderscheidende en authentieke positie in de markt kunt veroveren door het merk als kompas te gebruiken.

Markward van der Mieden (MSc. Business Studies) heeft als doel merken te bouwen waar mensen van houden. Markward richtte LGND op, een bureau dat start-ups helpt te groeien van een merk naar een Lovebrand. Sinds 2012 werkt Markward als merkstrateeg bij Business Openers, een strategisch marketingadviesbureau dat organisaties helpt met het creëren van een scherpe merkpositionering en strategie en dit vervolgens intern ook echt waar te maken (internal branding).

Event locatie

Locatie  

Adres
Marnixstraat 429
1017 PK
Amsterdam